5/10/2015

basic

  Přijde to snad jenom mě, že ten čas tak moc rychle letí? Je neděle večer a já vůbec nic nestíhám. Tento víkend jsem se i rozjela ve sportu. Byla jsem na kole (50km :-)), zašla jsem poprvé na jumping, abych se neodradila tak jsem si rovnou koupila permanentku. Zjistila jsem, že čím jsem starší, tím mám horší koordinaci. Pak jsem byla na badmintonu a ještě si plánuji dát xbody ( www.xbodybratislava.sk ) . 

  Nestačila jsem pochytit inspiraci na další článek, takže dnes to bude o tom, co si normální žena pořídí když pípne sms s výplatou.  :-)



  Co se týká značek oblečení, ráda nakupuji v H&M. Mám ráda jejich styl, materiál a cenově je to příjemné nakupování. Vybrala jsem si takový basic outfit. Mám neskutečnou radost z mokasínek. Jelikož mám nohu jak žirafa, sehnat v H&M velikost 41 není jednoduché. 
  Nerada si zkouším věci, jediné co jsem si zkusila byli ty mokasíny, jestli mi opravdu sedí. Zbytek se vždy snažím odhadnout. A můj odhad byl na výbornou, takže mám o to větší radost, že jsem nemusela zpět a měnit velikosti. 

všechno mi padne, hurá, může se jít ven

  Další moje zastávka byla v DM. Znáte ten pocit, když jdete pro Jar a kapesníky a odcházíte s kosmetikou, kterou jste prostě musela mít? Pokaď ne, buďte ráda, vaše peněženka se vám poděkuje. 



  To jsou tři produkty, kterým jsem neodolala a pěkne si je odůvodnila před přítelem, proč je mám v košíku. 



  Micerální voda od Garnier. Píšou tam, že odstraní i neodstranitelné a bez drhnutí. Tak jsem zvědavá, spíš jsem ocenila, že není parfumovaná a je vhodná i pro citlivou pleť. Nemám s tímto produktem žádné zkušenosti, ale četla jsem, že spousty blogerek si to pochvaluje. Tak uvidíme. :)


  Blíží se léto a já v létě make-up moc nenosím. Snažím se chytnou trošku vitamínu D a šetřím si ho na větší příležitosti, než si ho v létě otírat do kapesníků, protože jsem se zpotila. Takže v létě drahou kosmetiku odložím a používám BB krémy.
 Tento BB krém jsem jednou objevila u mé mamky. Vždy když jsem přijela na návštěvu, tak jsem ho tajně použila. Jednou jsem zase přijela a krém nikde. Buď na to přišla a pečlivě ho schovala a nebo vypotřebovala. Takže bylo nutné si ho pořídit. Líbí se mi, že má takovou matnou konzistenci a přizpůsobí se tónu pleti. Takže už mi svítí na poličce a těší se, až ho budu používat. 

  Ještě jsem si pořídila ten zníměný Jar sensitive a papírové kapesníčky, ale myslím si, že není potřebná fotodokumentace. :-)

  A co Vy? Zkoušíte si vždy oblečení, když jdete nakupovat? A nosíte i v létě make-up a nebo volíte jinou variantu? 


Napište mi to do komentářů, zajímá mě, jak to máte Vy ostatní. 
Příjemný zbytek víkendu. <3


1 komentář:

  1. Dobrý den,
    ráda bych Vám nabídla spolupráci s naším e-shopem Manzara.
    V případě zájmu mne prosím kontaktujte na info@manzara.cz
    S pozdravem Magdaléna za Manzara

    OdpovědětVymazat