5/02/2015

první máj - lásky čas

Byl pozdní večer – první máj –

večerní máj – byl lásky čas.
Hrdliččin zval ku lásce hlas,
kde borový zaváněl háj.



   Sbohem Dubne, vítej Květne. Konečně vše rozkvétá, zimní deprese je nenávratně pryč a lidi se zdají být šťastnější. Teda až na vysokoškoláky, opět přichází zkouškové období. Období plné strachu, nervozity, nevyspání, ale musí se to brát trošku pozitivně a myslet na tu poslední zkoušku a potom dlouhé volno. Všem, kteří dodělávají školu držím palce, ať to zvládnou co nejlépe! 


Ale zpět k dnešnímu článku.

   Včera byl první květen, oslavy, různé majálesy a zábavy byly snad v každém městě. I já jsem jeden navštívila a ukončila jsem to filmem v kině. 

džíny H&M, tričko Gaudi, bunda Mohito, kabelka Aldo, tenisky Airmax
   Jelikož nebylo ani horko a ani zima, zvolila jsem něco pohodlné a barevné a co mě i v případě potřeby zahřeje. 
   Rozhodli jsme se, že se půjdeme podívat na Tyršovo nábřeží blízko Auparku na Bratislavský Majáles, vstup byl zdarma což bylo milé. 

kytičky pri zadním vchodě do OC


   Na začátku se nacházely stánky s jídlem. Neodolala jsem a hned jsem si vystála frontu na trdelník, protože to je něco, co mám ráda. Co se týká programu, tak tomu jsem moc pozornost nevěnovala, hrála tam nějaká skupina, ale dnes v 18:00 má vystoupit Václav Neckář - to jediné jsem zaregistrovala. Celé jsme si to tam prošli, zavítali jsme do stánku, kde nás zadarmo vyfotili pod ,,třešní'' a za 10 minut jsme si fotku vyzvedli + jsme se mohli zúčastnit o víkendový pobyt nevím kde, ale jelikož mi nikdo nevolal, tak jsem usoudila, že jsem nic nevyhrála.
   
   Celý Majáles byl pěkný, byly tam stánky s ruční výrobou (šperky, oblečení, doplňky) , ale dostala jsem zákaz si něco koupit. S přítelem se každý rok na prvního máje spolu fotíme, takže ani tento rok ho to chudáka neminulo. :-)


   Následně na to, jsme šli do Auparku do Cinemacity na Avengers age of ultron. Já jsem fanoušek Marvela, takže pro mě to byla povinnost. Film byl super, spousty akce, sem tam humor, efekty neskutečný a Hulk se skoro zamiloval :-) no, nebudu prozrazovat více. 



Takže takto jsem já strávila první máj - lásky čas. A co Vy? Dostali jste prvomájový polibek? 

Žádné komentáře:

Okomentovat