4/30/2015

Nehty - novodobá terapie


   Na internetu najdete spousty článku typu: proč nechodit na nehty, proč to škodí a jak peníze investovat jinam. Ale už nikde nenapíšou, proč my ženy tam tak rády chodíme. Neuznávám tedy nehtové studia, kde Vám za pár korunek udělají smradlavý akrylový nehty a můžete doufat, že Vám vaše nehty zůstanou, mám na mysli nehtové studio s manikérkou, která mluví jazykem Vašeho kmene. 
   Já osobně chodím každé tři týdny na nehty, protože: 1. jako malá jsem si bohužel začala kousat nehty a jako jediné gelové mi zabránili v tom, abych s tím přestala, 2. mám ráda pěkné, upravené nehty a jako poslední a nejdůležitější bod bych označila asi to, že někdo chodí k psychologovi a někdo k manikérce.
   Vždy se těším na vyznačený datum v kalendáři, až si sednu na onu židly a můžu se úplně uvolnit a povídat si s osobou, která se pro to povolání musela narodit. Podle mého nehtařky jsou takové psycholožky, vyslechnou nás, poví nám svůj názor a společně můžeme diskutovat. Nehledě na to, že doktoři mají lékařské tajemství a manikérky mají nehtové tajemství. :) Takže manikérka=psycholog amatér + nové nehty. Takže důvody jsou jasné. 

   Moje manikérka je velmi šikovná žena, která mi vždy splní všechny mé nápady. Chci Vám ukázat mojí sbírku, například pro inspiraci. Předem upozornuji, že jsem tématicky založená. :-)




1. Sweet Bunny - nejnovější kolekce :-) všichni začínají nosit růžovou a já jsem se rozhodla jít proti proudu.



2. Valentýnský motiv - jak jsem psala, jsem tématická duše, trochu lásky a růžové v únoru nikoho ješte nezabilo. :)



3. Valentýnka II. - píše se rok 2/2013 a já mám každý nehet jiný...



4. Barbie nehet - růžová kam se podíváš.



5. Ombre - miluji ombre. Na oblečení, ve vlasech, na nehtech, v jídle. Pluš mašle k tomu? neodolatelná kombinace. :-D



6. Summer ombre 



7. Candy - opět jsem šla proti proudu, ve škole nás varovali aby jsme před státnicemi vypadali co nejvíc přirozeně a nijak nevyčnívali a měli upravené, nevýrazné nehty. Co už, aspoň že to bylo s vyznamenáním. 



8. Jedny z mých nejoblíbenějších. Zbožňuji sovičky...



9. Minx - tak se jmenuje ta metoda aplikace těch zvířecích nálepek. Zahrála jsem to na šelmu, ale asi jen 2 dny, než se mi všechny odlepili, ale černá je taky dobrá :-) mimochodem, jediná moje fotka, kde vlastním něco se zvířecím motivem. 



10. Color funny - rok 2013 a já oslavovala příchod jara.



11. Psal se podzim a já měla károvanou náladu. :-)



12. Christmas nails - norský vzor...když  jsem s tím přišla poprvé, setkala jsem se s nepochopením. Pak všichni opakovali. :-)



13. Vánoce 2014 - vločky z Ikei a norský vzor opět vítězil.



Tak, to by bylo z mé sbírky asi tak všechno. Možná jste se inspirovaly a možná jste se vyděsily, své pocity mi klidně sdělte do komentářů a zajímalo by mě, jestli i Vy souhlasíte s mojí teorií - NEHTY=TERAPIE. :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat