4/22/2015

Number one

Dobrý večer milé dámy, slečny a jiní čtenáři…

   První příspěvěk je zřejmě jeden z nejdůležitějších a zároveň nejtěžších co jako začínající bloger-amatér může napsat. Celý den přemýšlím jak se mám uvést a zaujmout, nakonec jsem se rozhodla, že udělám něco jako 10 faktů o chromozomuXX. 

Kdo jsem?
Proč právě chromozomXX?
O čem bude blog?

Dobře, budou to jen tři fakta o chromozomuXX.

Kdo jsem?

   Na začátek si zkuste položit otázku kdo jste a zkuste se vyvarovat klasické odpovědi: ,,Jsem studentka/pracujíci/svobodná matka, žiju tam a tam a mám tolik a tolik let.'' Vymyslet pravdivou originální odpověď, která nebude znít nafoukaně a ani depresívně není až tak jednoduché. 
   Ale abych nezdržovala. Jmenuji se Petra, několik let jsem stále studentka (nekonečný příběh to studování v dnešní době) a i když to vypadá, že musím zaručeně žít z České republice, není tomu tak. Víc jak 8 let v CZ nežiji, takže pokaď najdete gramatickou chybičku, špatnou interpukci a nebo čárku navíc, omluvte můj pravopis, naposledy jsem se český jazyk učila na základní škole. 

ChromozomXX

   Popravdě řečeno měla jsem vymyšlený jiný název, ale již byl obsazený, tak jsem tedy začala přemýšlet. Chtěla jsem něco, co dá jasně najevo, že blog je určený pro něžné pohlaví a když mi ,,jsemžena'' nevyšlo, vzala jsem to trošku vědecky a dala jsem tomu název chromozomXX.

O čem bude blog?

   Přála bych si, aby se blog stal záležitostí odpočinku, zábavy a inspirace všem čtenářům, kteří sem zavítají. Jelikož jsem žena, zajímám se o několik věcí najednou. Budou tady příspěvky z pečení/vaření, z home-made (vyrob si sám), něco o módě, nějaký úvahy k tomu co se děje ve světě, a potom i něco z mého života - všechny ženy, které žijí s mužem mi dají za pravdu, že je to občas jedna velká komedie a proč se o něco nevinné nepodělit. 

   
   To by na začátek bylo asi všechno. Snad jsem se uvedla do komunity dobře, a co Vaše začátky s blogováním? Jaký byl Váš první článek? 




Žádné komentáře:

Okomentovat